Email test - Melden van problemen

Indien u problemen ondervindt met het ontvangen van de NRL nieuwsbrief of indien u geen kopie ontvangt van uw bestelling of van het contactformulier, dan is het mogelijk dat het bericht ten onrechte als SPAM werd aanzien. Het is echter ook mogelijk dat u gewoon een schrijffout gemaakt heeft in uw e-mail adres. Om dit te helpen nagaan, kan u hier een "e-mail test" uitvoeren zonder de NRL administratie hierdoor te overspoelen met overbodige berichten. Ga als volgt te werk:

  • Hieronder uw e-mail adres invullen en op de knop "Indienen" klikken. Controleer zorgvuldig dat u geen fouten maakt in uw e-mail adres!
  • Het veld "Problemen melden" niet invullen, tenzij u dit formulier reeds eerder heeft ingediend en niet zelf het probleem kon oplossen (zie verder).

In principe ontvangt u vervolgens vrij snel een bevestigingsmail, waaruit dan vanzelf blijkt dat u geen problemen heeft met het ontvangen van NRL berichten. Indien u na 24h nog steeds geen e-mail ontvangt, dan lijkt het erop dat de e-mail ten onrechte als SPAM werd aanzien. Kijk in dat geval nog eens zorgvuldig in uw spam folder. Om SPAM problemen op te lossen kan u het volgende doen:

  • Voeg de afzender (admin@rkliturgie.nl) toe aan het adresboek van uw e-mail programma en/of de whitelist van uw SPAM filter.
  • Voeg het IP adres van de website (54.154.99.113) toe aan de whitelist van uw SPAM filter.
  • Als dit allemaal niet helpt, kan u tenslotte het formulier nogmaals invullen, en daarbij het veld "Problemen melden" invullen. We bekijken dan of we van onze kant u kunnen helpen.